Detailed Notes on دیابت نوزاد

Wiki Article

سندرم تخمدان پلی کیستیک یک مشکل سلامتی است که با بسیاری از کیست های کوچک در تخمدان ها ، قاعدگی های نامنظم و سطح بالای هورمون های آندروژن مشخص می شود.

آیا می دانید که نباید به بهانه استفاده از مطالب سایت مراجعه به پزشک، بیمارستان، متخصص و یا تماس با اورژانس را به تاخیر انداخت و یا از این مطالب استفاده درمانی نمود!

در صورت مصرف بیش از حد خوراکی‌ها باید یاد بگیرید که بین آنچه می‌خورید و می‌نوشید با فعالیت بدنی و داروهای دیابت تعادل برقرار کنید.

سیستم ایمنی ضعیف: علائم سیستم ایمنی بدن ضعیف و بیماری های محتمل

اگر دیابتی هستید و باردار هستید ، مرتباً سطح قند خون خود را کنترل کنید. با پزشک خود در مورد بررسی متخصصان اضافی مراقبت های بهداشتی ، به عنوان مثال ، یک متخصص تغذیه ، مربی بهداشت یا پزشک طبیعی در مورد یک برنامه غذایی سالم صحبت کنید. اگر قند خون از کنترل خارج شود ، ممکن است:

 جوانانی که اضافه وزن یا ژن چاقی دارند، یکی از اقوام درجه یک آن‌ها دیابت نوع دو داشته، از نژاد با ریسک بالا هستند یا نشانه مقاومت انسولینی دارند بیشتر در مرض ابتلا به دیابت تیپ ۲ هستند.

خطرات و مسائل دیابت برای کودکان اطلاعات عمومی خطرات و مسائل دیابت برای کودکان

دیابت نوع ۲ چیست؟ دلایل، علائم و پیشگیری از دیابت نوع دو

کلیه‌ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دانش بنیان فن‌آوری اطلاعات نوین آسان تِک مانا است.

سید اسلام کریمی گفت: ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ در ۷:۴۸ ب٫ظ سلام دکتر جان من دیابت نوع دو دارم تکرار ادرار دارم و کلیه هام زیاد درد میگیره و قندم که بالا می‌رود گلوم مثل بغض میگیره دارو زیپ مت ۵۰و۵۰۰استفاده میکنم و آتورواستاتین ۲۰همیشه درد دارم

نرخ ابتلای زنان و مردان به دیابت نوع دو تقریبا یکسان است، اما میزان شیوع آن در برخی نژادها و قوم‌ها بالاتر است. ابتلا به دیابت تیپ ۲ و علائم دیابت در زنان باعث شده دیابت نوع 2 که ریسک بیماری قلبی که شایع‌ترین عارضه دیابت محسوب می‌شود چهار برابر بیشتر شود در حالی‌ که این میزان علائم دیابت در مردان مبتلا دو برابر است.

قند خون همچنین ممکن است خیلی سریع بعد از مصرف یک وعده غذایی با شاخص گلیسمی بالا افزایش یابد ، و پس از چند ساعت کاهش می یابد و به هیپوگلیسمی (قند خون پایین) منجر شود. علائم و نشانه های افت قند خون می تواند شامل موارد زیر باشد:

این بیماری از چه سنی در کودکان آغاز می شود؟ این بیماری یک بیماری رایج در بین افراد بزرگسال و کودک است و در خیلی از موارد به صورت ارثی یا به دلیل نقصی که در عملکرد بخشی از اعضای بدن ایجاد می شود رخ می دهد، وقتی که بدن نتواند از غذاهایی که میخوریم استفاده کند و نتواند قندی که در خون وجود دارد را تبدیل به انرژی کند، کودک مبتلا به دیابت می باشد.

برای این کار ممکن است لازم باشد تا کودک رژیم غذایی سالمی مصرف کرده و به اندازه کافی ورزش کند.

Report this wiki page